căutare personalizată

vineri, 12 martie 2010

27.02.2010: Olimpiada Sportului Scolar - Fotbal 2010


In data de 27.02.2010, am mers cu 8 elevi, Busuioc Mihai, Tapusa Marius, Gavriluta Ioan, Prodan Ioan, Nuc Constantin, Ciubotariu Marian, Caminschi Andrei si Ciubuc Dumitru-Catalin, la Tg. Frumos. Aici am participat la Competitia de Fotbal pentru mediul rural - Zona 10 jud. Iasi. Organizatorul, Penelea Eusebiu, a reusit sa adune 8 echipe din mediul rural.
Echipa Scolii cu cls. I-VIII Slobozia, Deleni, condusa de profesorul Mustatea Remus-Adrian, a reusit o performanta foarte frumoasa clasandu-se pe locul al II-lea.


Sistemul competitiei a fost unul eliminatoriu. In primul tur am intalnit echipa Scolii cu cls. I-VIII Bals. O echipa foarte buna, care ne-a condus cu 1-0 pana spre finalul meciului, insa Busuioc Mihai a reusit golul egalizator in ultimul minut al jocului. La penalty-uri am castigat cu 3-2. Au marcat la penalty-uri Busuioc Mihai [2] si Gavriluta Ioan.
In turul al II-lea, am intalnit o alta echipa foarte buna, echipa Scolii cu cls. I-VIII Baltati. Am reusit sa castigam si acest meci cu 5-3 calificandu-ne astfel in finala.
Finala s-a disputat la doar 5 minute dupa ce terminasem meciul cu Baltati, iar baietii au fost foarte obositi.
In finala am intalnit o echipa pragmatica, echipa Scolii cu cls. I-VIII Lungani, care a profitat de oboseala noastra, castigand meciul cu 4-3.
Busuioc Mihai a reusit sa obtina titlul de golgheter al competitiei, fiind desemnat si cel mai bun jucator al turneului!
Per total, aceasta competitie a fost un eveniment foarte bine venit, astfel de competitii ar trebui mai des organizate.

Fotografii de la turneu:

0 comentarii: